سه شنبه, مهر 12, 1401
21.9 C
Rasht
خانهدسته‌بندی نشدهپوشاک ایرانی جای برندهای غربی را در روسیه می‌گیرد

پوشاک ایرانی جای برندهای غربی را در روسیه می‌گیرد

تهران – ایرنا – موسس شورای مراکز خرید روسیه گفت که انتظار می‌رود همکاری با تولیدکنندگان ایران با راه اندازی حداقل ۳۰ فروشگاه یا گنجاندن برندهای ایرانی در محدوده زنجیره‌های پوشاک و کفش موجود در بازارهای این کشور آغاز شود.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری تاس «اولگ وویتسخوفسکی»: شورای مراکز خرید روسیه (RSTC) علاقه مند به افتتاح فروشگاه‌های برندهای پوشاک ایرانی برای پرکردن جایگاه‌های خالی بازار پس از خروج شرکت های غربی است. البته تحقق این موضوع  نیاز به حل برخی مسائل سازمانی دارد که می‌تواند ظرف سه سال اتفاق بیفتد.

سرویس مطبوعاتی RSTC در مورد نتایج اخیر دیدار با نمایندگان بازرگانی ایران در سفارت ایران در روسیه  نوشت: “روسیه علاقه مند به افتتاح فروشگاه‌های آماده تولیدکنندگان ایرانی است. اما در فرآیند آوردن آن‌ها تعدادی از مسائل باید حل شود. بنابراین بعید به نظر می‌رسد امسال نمایندگان برندهای ایرانی بتوانند جای شرکت های تخلیه شده غربی را پر کنند.

«اولگ وویتسخوفسکی»، موسس و مدیرعامل شورای مراکز خرید روسیه (RSTC) گفت: انتظار می‌رود همکاری با تولیدکنندگان ایرانی با راه اندازی حداقل ۳۰ فروشگاه خرده فروشی در روسیه یا گنجاندن برندهای ایرانی در طیف زنجیره‌های لباس و کفش موجود آغاز شود.

وی به منظور حضور و توسعه تولیدکنندگان ایرانی در بازارهای روسیه، خواستار سرمایه گذاری بیشتر  تجار و تولیدکنندگان کشورمان شد و افزود: برای تعیین قیمت کالاها، حل مسئله تدارکات مهم است و به نظر می‌رسد بهترین گزینه، مسیرهای “آهسته” است که زمان بیشتری را صرف می‌کند، اما هزینه کمتری دارد.

سرویس مطبوعاتی شورای مراکز خرید روسیه خاطرنشان کرد: تا زمانی که مسائل لجستیک و گواهینامه کالاها به طور واضح حل نشده باشد، هیچ اطمینانی وجود ندارد که تولیدکنندگان بتوانند کالاهای خود را در محدوده قیمتی آشنا برای خریداران روسی قرار دهند.

به گزارش سرویس مطبوعاتی  RSTC، فروشگاه‌های بزرگ روسیه نیز آماده ارائه محصولات خود در بازارهای ایرانی هستند. اما به شرطی که تولیدکنندگان در راه اندازی شعب محلی با دفتر مدیریت خود در زمینه برندسازی و تبلیغات، سرمایه گذاری کنند.

بر اساس این گزارش، نمایندگان بازار روسیه در این نشست با برخی محصولات تولیدی ایران آشنا شدند. این محصولات عمدتاً پوشاک چرم، کفش و کیف با رده های قیمتی مختلف بودند. شرکت کنندگان در این نشست همچنین در مورد سفر صاحبان مراکز خرید روسیه به ایران برای آشنایی با تولیدات داخلی و مراکز خرید ترکیبی از کالاهای برند و بومی بحث و تبادل نظر کردند.

 

مطالب مرتبط

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید

spot_img

محبوب ترین ها

نظرات اخیر