در کتاب ارائه حرفه ای نویسنده سعی دارد بی درنگ با اشاره به آنچه مخاطبان می خواهند بدانند صحبت کند و آموزش بدهد چگونه در ارائه محصولات خود و حتی  ارائه برای مدیران ارشد خود توجه‌شان را به راحتی جلب کنید.

نویسنده ارائه حرفه ای که از متخصصان و افراد حرفه ای محسوب می‌شود دارای تجارت ارزشمندی هم است که سعی دارد مطالب را به صورت ساده و عامیانه توضیح دهد.

از چگونگی شروع کردن ارائه مطالب با پیشینه خود و شرکت تان صحبت می‌کند تا فروش در حساس ترین شرایط و داشتن امتیازی به عنوان فن بیان ادامه می‌دهد.

افزایش سرعت و رقابت پذیری در کسب و کار، نیاز به ارتباط را بیش از هر زمان دیگری ضروری کرده است. جای تعجبی نیست که در سراسر جهان ارائه مطلب به ابزاری لازم برای برقراری ارتباط تجاری در محیط کسب و کار بدل شده است. در واقع اگر قرار باشد ایده ما بر دیگران اثر بگذارد، لازم است به شیوه ای واضح و متقاعد کننده بحث و مطرح شود.

باید به یاد داشته باشیم برای ارائه محتوای سازمانی خود باید نسبت سازی را در ارائه رعایت کنیم. یعنی 10 درصد مقدمه ،75 درصد بدنه و در نهایت 15 درصد انتهایی نتیجه گیری محسوب می شود. به یاد داشته باشید مقدمه را نباید سنگین شروع کنید که باعث افت گیرایی و عدم علاقه مخاطبان خود می شوید.

هر فردی در دنیای کسب و کار با آماده سازی و تمرین و در واقع کار در زمینه سخنرانی و ارائه و مدام تکرار این امور به صورت اصولی و صحیح می‌تواند باعث موفقیت خود شود.

شما به عنوان یک مدیر تازه کار  با همراهی این اپیزود و خواندن کتاب ارائه حرفه ای به راحتی می‌توانید با دنبال کردن نکات کلیدی از کلام شیوا و ارائه خوبی برخوردار باشید.

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید