به گزارش کافه کارآفرینی هپی لند، این اجلاس مدیران ارشد و میانی سازمان ها، در یک فضای گرم و صمیمی برگزار شد و مدیران با همفکری هم، رفع چالشهای مرتبط با شغل خود را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.
امین میر رسالت پناهی در این همایش به لزوم شناخت افراد اشاره کرد و افزود: در محیط کار باید ابتدا خود را شناخته و نقاط ضعف خودتان را بپذیرید و سپس رفع موانع را در دستور کار خود قرار دهید .
وی اضافه کرد: در صورت شناخت کامل خود با نقاط ضعفهایی همچون عادتهای گفتاری و رفتاری بی جهت و… آشنا میشوید و میتوانید این آسیبها را به تنهایی حل کنید.
حدالامکان از سندروم پاریس دور بمانید!
میر رسالت پناهی با بیان اینکه حدالامکان از سندروم پاریس دور بمانید، اظهار داشت: سندروم پاریس به ضعف افرادی که مدام در محیط کار حرف میزنند و خودبزرگ بینی دارند اشاره دارد که این امر ناشی از سابقه حضور آنها در سازمان است. این افراد به زیردستان کم سن و سال و افراد مبتدی اعتمادی ندارند و مدام قضاوت میکنند.
وی تاکید کرد: از مدیران انتظار میرود در مقابل افرادی که سندرم پاریس دارند درگیر جزئیات نشوند و کارها را به مدیران رده پایین تر هدایت کنند. برای مثال برگه مرخصی نباید زیر دست مدیران عامل شرکتها باشد و مدیران متخصص هم نباید در کار بقیه دخالت کنند و هیچ بخشی بر بخش دیگر برتری ندارد.
میر رسالت پناهی تصریح کرد: شناخت و الگو شناختی ما از افراد در برقراری ارتباط بسیار موثر است. ما در الگو ارتباطی سه (مَن) داریم: من کودک، من بالغ، من والد که بهترین شیوه الگو رفتاری ارتباط دو من بالغ است.
وی خاطرنشان کرد: برای برخورد با پرسنل باید بیان شیوا، رسا و بدون لحن دستوری باشد و در مقابل کارمندان هم نباید توقع داشته باشد تمام کارهای خوب و عالی آنها مورد تمجید واقع شود .
وی از مدیران میانی خواست: شاخص مناسبی داشته باشید و به تمام پرسنل خود یادآور شوند با در کنار هم قرار گرفتن میتوان به موفقیتهای بزرگ دست یافت .